<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7862212608481884835\x26blogName\x3dMybelovedblog..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://loverforeva-amirah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://loverforeva-amirah.blogspot.com/\x26vt\x3d2718876058550203870', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


in contrast;

Taggie Archives Links Profile
welcome!

Hello there, you are now @ http://yoururl.blogspot.com :D

#1 Don't rip, don't spam!
#2 Tag before you leave :]
#3 Enjoy! :D

This blog is best viewed in Internet Explorer 7.0 & above.

Wednesday, December 22
@ 1:44 AM

Now i wanna write about ystrdae incident ..
smlm , aku balek bukit panjang ..
abg din and kak otek antaa ..
i wont elaborate th ewhole sory ..
i ask kak otek to mit me kat pandang bola ..
abg din palkk rest dkat dlm lori kat my house carpark .
me and otai nk mit kak otak akat blk near padang bola sanerh , mase ngah pass-by blk 22? skali adr a group of gang agak2 umor dlm p4 p5 gytuhh and 13-16 ..
otai kater , kak baek2 nanti dorang kacao ..
den one of them , kacao aku ..
dier kater 'airul, airul .. airul manerh airul ??'
irrit siakk !
aku pon ckp ah , nk step manerh nyer besar jerr ..
beiyh otai ckp , memang dier besar pon kak ..
beiyh aku ckp dgn otai , klw dier besar , aku dare dier makan taek anjing aru aku respect dierr ..
beiyh skali kak otak panggel aku .. den aku complain kat kak otek arh yg adr org kcao aku ..
kak otak , aku and otai walk to the blk 227 an dckp budaq manerh yg kacao kao mirah ? mao kacao adq aku perr ..
skali adr satu bdq pompan niyh ckp , nk step manerh nyerh manerh , siall ! nk stepp kakak2 jerr ...
tuhh yg buad kakak aku tk puas aty .
her intention was nk kacao dorang , tap dorang sampai maky2 kyter den kakak kau panggel abg din , suaminyer turon ..
kyter kol3 , abg din tk angkat , cuz abg din tnga tdo , manerh dier dgr bende ..
letak bom sblah pon tk angon ..
den kak otek ask me to waet alone kat blk 227 ..
she saed she'll cum asap ..
aku tunggu nyer tguu , aku daa takot ..
aku tgk satu2 daa diri ..
aku igt dorang nk dtg kat aku ..
otak aku pon tnga nk plan nk ckp apr ..
korang2 nk tawuhh apr sentence aku daa paln klw dorang dtg dekat ??
'lexx duluu .. korang ramai , aku sorang .. nanti member aku daa dtg , aru continue kaey ?'
hahahahah !!
mepek siaaa aku !
den abg din daa smpai ..
punyer laa laju dier bwk lori ..
skali abg din and kak otak kluar ang jalan ke arah dorang ..
abg aku cakp , saper maki istri aku ??
tat tyme aku daa naek lori tap aku maseh leyh dgr suare abg din ..
den kak otek panggel aku  , 'mirah , bdq manerh yg kcao kao ??'
aku pon dgn smangat turon lori , aku tunjok bdq yg pkai bju kaler kuning .
aku tgk muker dier pon tk puas aty ..
hahahah ..
yg mase abg din tnyer saper maki istri dier , no-one ans , den abg din ketok meja punyerh laa kuat ..
den abg din kater dgn baek , 'klw korang nk kcao org pon agak2 laa .. kyter niyh samerh2 mlayu .. self respect uhy .. blhblhblah .'
den skali abg din ckp ,
'skg niyh korang nk bbl stop siniyh atao bbl , drag along tis prob ??'
maknenyer korang ny settle the prob here atao pon drag , next tyme jumpe agy , gado agy ..
den satu2 snyap ..
abg din tnyer dorang paham ker tk , satu2 angguk ..
tap tkder jawapn !
hahahah !!!
tuhh maknernyer korang tk paham sioolll !!
hahahah ..
aku daa ketawe ..
kak otek pon .
den abg din repeated his qsn den one of them namerg akid ckp bbl siniyh and settle ..
haha ..
den daa bbl3 , kyter balekk ..
den kat dlm lori abg din ckp ,
'xtualie abg din nk pukol satu2 .. tap biler dtg dekat , alaaahaaaiii , maseh bdq lagy , maseh ingos lagy ... puseng kiri , nmpk pompan kechyk jerr mcm anak sdare abg din . puseng kana , nampak mat muker takot ..abg din dtg jerr , satu2 muker daa takot , bopler termasok'
hahahahahahah!!
mepek sakk abg din ..
hahahah ..
abg din kater saper2 mao kcao aku , panggel dier turon jerr ..
saper2 mao carik pasal dgn aku ??
lai ah !
hahahahah !
joking .